CORGISTI-NURKKA

Keskustelua Welsh Corgeista
Tänään on Pe Joulu 15, 2017 6:30 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 267 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Maalis 17, 2006 4:23 pm 
Poissa
Corgistitulokas

:D Olisi kiva kuulla onko Corgisteilla tällä alueella minkäänlaista yhteis toimintaa ? Minulla on 1 v. uros Cardi jonka kanssa yritämme keksiä tarpeeksi toimintaa. Käymme mm. Hyvinkäällä koirakoulussa yms. ulkoilua, kavereiden kanssa temmellystä ja näyttelyissäkin on tullut muutama kerta käytyä. :oops: ! Mukavaa on ollut ja kommeluksiakin riittää. Kertokaa alueen tapahtumista jos niitä on. Hämeenlinnassa on ainakin päänäyttely kesällä, jonne mennään. Jotain vauhdikkaampaa harrastusta tekisi mieli kokeilla. Onko alueella agility toimintaa johon voi osallistua Corgit ?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 17, 2006 7:09 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Minä huhuilin tuossa vähän aikaisemmin corgisteja Hämeenlinnan seudulta - Riihimäki lasketaan varmaan mukaan :) Ei taida olla juurikaan yhteistä toimintaa corgisteilla täällä päin, ainakaan vielä. Voitais vaikka järjestää corgitapaaminen, tai useampikin, tässä kevään mittaan? Esim. täällä Hämeenlinnassa tai Riihimäellä, jos siellä on enemmän corgeja ja/tai ihmisten on helpompi tulla sinne. Ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta otetaan ilolla vastaan! :D

Profiili  

Viestin otsikko: Juu lasketaan
ViestiLähetetty: Su Maalis 19, 2006 5:29 pm 
Juu lasketaan samaan akseliin Riihimäki ja Hämenelinna.. itse olen Jokelesta... joten tulemme mukaan mikäli ei ole näyttelyitä! :lol: Ja työaika vaan sen salliin"! :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 20, 2006 1:14 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Mukana ollaan jos jotain järjestetään lähitienoilla. Olenkin odottanut jotain säpinää Juulin kanssa :)

Profiili  

Viestin otsikko: Nostetaas tätä näi n...
ViestiLähetetty: Ti Maalis 21, 2006 8:25 pm 
Mitenkäs porukoille sopisi corgikävely jossakin päin Hämeenlinna Riihimäen akselilla alkaaks pistää päivästämäärää niin, jos alotettas vaikak sillä et mentäs corgikävelylle...

Itse en vielä paikkoja tunne mut eiköhän muut paikat keksi ensinse päivämäärä show :lol:

Terkuin Myy Ja Roope :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 20, 2006 11:19 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Täällä yksi corgisti lisää Riihimäen alueella! Jonkinmoinen toiminta olisi kivaa!! :D Olen Oitista, joten Riihimäki sopisi paremmin kuin Hämeenlinna...

Nyt käyn n.1,5v cardini kanssa Riihimäellä agilityssa, jota järjestää Riihimäen Agility ry. Aloitimme nyt heinäkuussa, joten olemme ihan alkeissa vielä. Muita corgeja ei siellä ole näkynyt, olisi kiva saada sinne toisia corgeja! Netistä löydät tietoa sivuilta: www.riihimaenagility.net Pitävät alkeiskursseja kai pari kertaa vuodessa...

Mitä jos tavattaisiin yhteisellä lenkillä jossain päin?! Voitaisiin suunnitella sitten myös jatkoa, jos siltä tuntuu.

Pistäkäähän viestiä!

Profiili  

Viestin otsikko: Joo
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:15 pm 
Joo ihan hyvä idea ekasi toi yheislenkki.... joten päivämääriä vaan pystyyn................. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:21 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Kuinkahan nopeasti saisi porukan kasaan? Vaikka joku marraskuun/joulukuun lauantai sopisi hyvin minulle! Mitenkä muille? Viestikää ihmeessä tänne, jos vaikka nopeastikin päästäisiin yhteislenkille! Onhan Riihimäki kaikille sopiva paikka? :miettii:

Profiili  

Viestin otsikko: No mulla riippuu
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:30 pm 
Vähän työnantajan listoista mutta muuten käy marraskuu paitti 18.11 viikonloppu ja joulukuun 9.12 viikonloppu varmaan suurin osa messarissa... Mites muut Heidi Ja Virpsu jne ketäs muita......

Paikka mul ihan mikä vaan joko tullaan julkisella tai autolla vähän taas riippuu :wink: :lol: :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:38 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Minulla sunnuntait aika täysiä, isäinpäivää, monia synttäreitä... Käviskö 11.11. tai 25.11. tai sit joku joulukuun 2 tai 16?
Tiedän Riihimäeltä yhden corgi ihmisen, jota voisin pyytää mukaan (terrieri.net-myymälän myyjä..).

Toivottavasti muitakin vielä löytyy!!! :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:41 pm 
Ilman muuta myyjiä paikalle täytyykin pistää Privaa tuolle heidille et tulee mukkaan>)

:coolina:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:45 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Mäkin voisin tulla Hepulin ja Wantsun kanssa jos vaan päivämäärä kalenteriin sopii. Aikasta täynnä on tän vuoden puoleiset viikonloput, mut yritetään mahduttaa kalenteriin :lol:

Espves
Nadador Babosa Furiosa, "Inkeri"
Nadador Tormenta Furiosa, "Esteri"

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:45 pm 
Poissa
Super-Corgisti

Tiedät siis tämän myyjän? Kiva! :) Eipä minun siis tarvitse ilmoitella hänelle... Mitäpä, jos sinä kyselisit noilta tutuiltasi koska heille sopisi ja sitten katsotaan lisää.

Ja jos vaikka tätäkin kautta löytyisi paikalle vielä muitakin!! :roll: :)

Profiili  

Viestin otsikko: no en tunne
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 6:55 pm 
en tunne mut se oli vinoillu....>)))

Joo mää pistin tuolle Heidille jo privaaa... pitäis virpsuakin saada herätettyä ja sitten gero joka on jokelasta.. :shock: ketäs muita täältä päin olikaan. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 7:00 pm 
Poissa
Super-Corgisti

:lol: Siis ilmoittelen ja kysyn tuota myyjää, pari kertaa tuolla kaupassa käynyt ja uskoisin, et saattaisi tulla mukaan. Eikös täälläpäin (Mommilassa?) ole se Kenneli... Käyköhän sieltä kukaan täällä.., :miettii: tai jos sinne ilmottelis...

Kyllä me vielä lekille päästään! :hymynakki:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 267 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]