Webinaarit

Webinaari: Corgin kanssa paimeneen
17.3. klo 14.00 - 15.00, Teams

Webinaari on suunnattu paimennuksesta kiinnostuneille corgin omistajille. Tunnin aikana käydään läpi yleisesti huomioitavia asioita ja paimennuksen teoarian perusasioita. Webinaarin pitää Suomen welsh corgi seuran paimennusyhdyshenkilö Karoliina Kärkkäinen.

Ennakkokysymykset ja ilmoittautuminen 9.3. mennessä. Linkki webinaariin lähetetään ilmoittautuneille ennen webinaaria.

Ilmoittaudu tästä linkistä

----------------------------------------------

ROTU ABC -luennot

Webinaari on suunnattu ensisijaisesti henkilöille, jotka suunnittelevat corgin hankintaa tai ovat tuoreita corginomistajia. Noin 2,5-tuntisen luennon aikana tutustutaan rotuihin, niiden historiaan, ominaisuuksiin, eroihin, hoitoon, terveysasioihin, rakenteeseen ja ulkonäköön. Luennon lopuksi annetaan ohjeita ja vinkkejä tällä hetkellä pennunostajia suuresti askarruttaviin kysymyksiin ”kuinka corgipentu ostetaan ja mistä?”

Osallistuja saa luennon jälkeen sähköpostitse pyytämällä osallistumistodistuksen sekä esitysmateriaalin itselleen pdf-tiedostona. Osallistujilla on myös mahdollista esittää kysymyksiä joko ennakkoon tai luennon aikana. Osallistuminen ei edellytä Suomen welsh corgi seura ry:n jäsenyyttä.

Webinaareja tulossa lisää vuonna 2024.

CORGIPENNUN ABC -luennot

Tämä täysin uusi webinaari on suunnattu Corgiseuran teemavuoden 2023 mukaisesti corgipennun tuleville perheille tai niille, jotka ovat vasta saaneet perheeseensä corgipennun.

Noin 2,5 tuntisen webinaarin aikana annetaan käytännön vinkkejä pentuarkeen. Osallistuja saa luennon jälkeen sähköpostitse pyytämällä osallistumistodistuksen sekä esitysmateriaalin itselleen pdf-tiedostona. Osallistujilla on myös mahdollista esittää kysymyksiä joko ennakkoon tai luennon aikana.

Osallistuminen ei edellytä Suomen Welsh Corgi Seura ry:n jäsenyyttä.

Webinaareja tulossa lisää vuonna 2024.