2023

Vuonna 2023 näyttelyitä oli yhteensä 104 kappaletta, pentunäyttelyt mukaan lukien. Näyttelytuloksia kirjattiin cardiganeille 1345 ja pembrokeille 1472. Eniten osallistujia oli luonnollisesti rotujemme erikoisnäyttelyssä kesäkuussa Jämsässä.

Seura valitsi ensimmäistä kertaa Vuoden Pennut molemmista roduista. Vuoden Nuori-kilpailu muuttui Vuoden Juniori-kilpailuksi.

Jalostustietojärjestelmän mukaan cardiganit saivat rally-tokossa tuloksia 71, noseworkissa 36, TOKOssa 3 ja agilityssä yhteensä 146 tulosta, ja pembroket rally-tokossa 160, noseworkissa 72, TOKOssa 18 ja agilityssä yhteensä 155 kappaletta tuloksia.

Noseworkissa järjestettiin ensimmäiset rotumestaruus-kisat sekä seura valitsi ensimmäistä kertaa Vuoden Nosework Corgin sekä Vuoden Nosework Tulokkaan.

Vuoden corgikisoihin osallistui näyttelyiden osalta 125 corgia ja harrastekisoihin 32, joista eniten osallistujia oli Rally-Tokossa.

Corgiseura onnittelee kaikkia voittajia, menestyneitä ja tuloksiinsa tyytyväisiä!