Tiedote koskien erikoisnäyttelyä sekä EuroCorgi Show -näyttelyä

Covid -19 pandemian jatkaessa kulkuaan Tuomarinkartanon vinttikoirakeskuksen näyttelyiden järjestämisryhmä viikonvaihteelta 12.-13.6.21 on purkautunut, koska osa rotujärjestöistä on päätynyt peruuttamaan näyttelynsä tältä vuodelta kokonaan.

Valitettavasti tämä tarkoittaa myös SWCS ry:n erikoisnäyttelyn ja EuroCorgi show’n peruuntumista kyseiseltä viikonlopulta. Toistaiseksi emme ole päättäneet perua tapahtumaa vaan järjestelyitä siirron toteuttamiseksi tehdään kuumeisesti. Tiedotamme lisää heti, kun saamme asioita varmistettua.

Unfortunately, because the Covid -19 pandemic is still ongoing, the arranging group of the joint specialty shows planned for 12. - 13.6.2021 in Tuomarinkartano has decided to cancel the joint event and the separate associations to either make their own arrangements or totally cancel their shows from 2021. This means that also the SWCS ry Specialty Show and the EuroCorgi Show will be cancelled from the current dates. However, we haven’t cancelled the whole event so far, but the arrangements for transferring it to a later date are being made. We will inform you as soon as things get confirmed.